2016-07-01 12:43:41
Felhívjuk a klubok figyelmét, hogy az IFA (Integrált Futball Alkalmazás) közeljövőben történő élesítése után mindenképpen szükség lesz egy digitális ügyintézőre, aki felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezik, továbbá az ügyintézéshez nélkülözhetetlen lesz a rendszerhez szükséges eszközök beszerzése, úgymint: - laptop vagy asztali számítógép; - szkenneres (!) nyomtató; - internet-elérhetőség. Javasoljuk azoknak a sportszervezeteknek, amelyeknek a fent felsorolt eszközök közül valamelyik még hiányzik, hogy minél előbb építsék be a TAO-programjukba azt, vagy szerezzék be más forrásból, mert ezek nélkül a napi ügyintézés ellehetetlenedik, s így az egyesület hatékony működése is veszélybe kerülhet! Tájékoztatjuk továbbá az érintetteket, hogy amint arról már korábban is beszámoltunk, a NYIÁB-ügyfélfogadás rendje július 1-jétől megváltozik az alábbiak szerint: - versenyengedélyt (az IFA bevezetését követően igazolást és átigazolást is) csak és kizárólag digitálisan lehet kérelmezni; - a benyújtott igazolási, átigazolási és versenyengedély-kérelmek átfutási ideje minimum 3 (három) munkanap, azok elkészítését személyesen megvárni nem lehetséges; - átigazolási időszakban nem lesz lehetőség személyesen fizetni a pénztárban, helyette minden esetben átvételi elismervényt kap kézhez az ügyintéző, és a számlát később postázza ki igazgatóságunk, melyet átutalással tudnak rendezni.