A YouTube és az MLSZ múlt csütörtöki sajtótájékoztatóján mutatták be a szövetség legújabb szolgáltatását, az MLSZ TV-t.
A YouTube és az MLSZ múlt csütörtöki sajtótájékoztatóján mutatták be a szövetség legújabb szolgáltatását, az MLSZ TV-t.Heal Edina, a Google Magyarország vezetője a sajtótájékoztatón kiemelte: a YouTube az elmúlt hét évben megváltoztatta azt, ahogyan a világon műsorokat nézünk, az online csatornák segítségével bármikor és bárhol visszanézhetők különféle sportesemények. A magyar felhasználók húsz százaléka már eddig is sportot nézett a YouTube-on, pedig nem is volt alkalma ennyire profi tartalmat fogyasztani, mint amire mostantól lehetősége lesz.
Maciej Sojka, a YouTube régiós vezetője hozzátette: ez a megállapodás nem elsősorban a YouTube-ról és az MLSZ-ről, hanem sokkal inkább a fociról és a futballrajongókról szól, az MLSZ TV segítségével ugyanis a klubok és a szurkolók ezentúl közvetlenül léphetnek kapcsolatba egymással.