Ezúton tájékoztatom tisztelt partnereinket, hogy a koronavírus-járvány miatt elrendelt kormányzati intézkedések alapján – az MLSZ munkavállalóira vonatkozó központi előírásokkal összhangban – igazgatóságunk munka- és ügyfélfogadási rendjében az alábbi korlátozásokat vezetem be.
Az elektronikus ügyintézés továbbra is folyamatos, a sportszervezetek változatlanul feltölthetik regisztrációs kártyára vonatkozó, illetve (át)igazolási és versenyengedély-kérelmeiket, valamint az amatőr licenchez (korábbi hírünk elérhető ide kattintva) kapcsolódó dokumentumokat az IFA-ba (ifa.mlsz.hu).
Az MLSZ Pest Megyei Igazgatóság Városház utcai telephelyén – átmenetileg, újabb intézkedésig – az alábbi személyes ügyfélfogadási rendet vezetem be:
Hétfő: 11:00-től 15:00 óráig;
Szerda: 11:00-től 15:00 óráig.
A sportszervezetek részéről igényelt, munkatársaim által elkészített dokumentumok személyes átvételére csak és kizárólag a fenti időpontokban lesz lehetőség.
Az átmeneti időszakban az elkészült dokumentumok postázását megszüntettem.
A Pest Megyei Igazgatóság valamennyi főállású munkatársa – feladatköre, illetékessége és hatásköre szerint – munkanapokon 9:00 és 18:00 óra között (mobil)telefonon és e-mailen továbbra is elérhető az alábbi táblázatban megadott elérhetőségeken:
Munkatársaimmal ezen rendkívüli időszakban is elérhetők vagyunk, munkaidőben továbbra is ellátjuk a tevékenységeinkhez kötődő feladatainkat, tervezzük a veszélyhelyzet remélt mihamarabbi megszüntetése utáni Pest megyei futballélet alapjait. Emellett igyekszünk végre megvalósítani azokat a projektterveinket, ötleteinket, amelyeket más, fontosabb teendőink miatt korábban félretettünk.
A már megszokott eljárási rendünk változatlanul érvényben van, kérem, hogy az alábbi pontokra fokozottan ügyeljenek!
Kérjük továbbá ügyfeleinket, hogy személyes átvételkor tartsák be az alábbi óvintézkedéseket:
Vigyázzanak magukra és a környezetükben lévőkre!
Benkő Tamás
igazgató
MLSZ Pest Megyei Igazgatóság