Igazgatóságunk telephelyén, az V. kerületi Pesti Megyeházán (1052 Budapest, Városház utca 7.) 2017. október elsejétől új szabályzat lépett életbe, melynek értelmében megszigorították a beléptetést.
Igazgatóságunk telephelyén, az V. kerületi Pesti Megyeházán (1052 Budapest, Városház utca 7.) 2017. október elsejétől új szabályzat lépett életbe, melynek értelmében megszigorították a beléptetést.
Ügyfeleink ezentúl csak abban az esetben léphetnek be a Megyeháza épületébe, ha személyazonosításra alkalmas fényképes okmányt – személyi igazolványt, jogosítványt vagy útlevelet – mutatnak be a portán. Emellett – az új szabályzat értelmében – azon ügyfeleink, akiknek adatai nincsenek leadva a portaszolgálatnál, csak valamely kollégánk által kísérve mozoghatnak az épületben. Azért, hogy az ezzel járó kellemetlenségeket (várakozás, ügyintézés lelassulása stb.) elkerüljük, minden lehetséges sportszervezeti ügyintézőt megkérünk arra, hogy az IDE kattintva elérhető rövidke kérdőív kitöltésével (melyeknek adatait így leadhatjuk a portaszolgálatnak) könnyítsék meg a saját maguk és a mi életünket is, ezzel leegyszerűsítve a beléptetést.
Zárszóként: a minket is váratlanul ért és hátrányosan érintő új szabály bevezetésének létjogosultságával és módjával ugyan lehet vitatkozni, csak sajnos nincs értelme; durván leegyszerűsítve a tényeket, aki leadja az adatait, az be fog tudni jönni ügyet intézni, aki pedig nem, azért egyszer ki fogunk menni, de többször nem.
Kérjük, a kérdőívet – lehetőség szerint – mihamarabb, legkésőbb 2017. október 13. (péntek) 12:00-ig töltsék ki, hogy azt aznap még földolgozhassuk és október 16-tól (hétfőtől) már indulhasson az új rendszer!