Az eddig leadott nevezések tapasztalatait összegezve segítséget szeretnénk nyújtani a nevezési lap megfelelő kitöltéséhez, hogy minél kevesebb pótlásra legyen szükség.
Az eddig leadott nevezések tapasztalatait összegezve segítséget szeretnénk nyújtani a nevezési lap megfelelő kitöltéséhez, hogy minél kevesebb pótlásra legyen szükség.Több esetben hiányzott az
előlap, amelynek a lényege az lenne, hogy be legyen jelölve az, ami a nevezési dokumentációban leadásra került. Ami nincs benne, azt a sort nem kell kipipálni, csak üresen kell hagyni, hogy lehessen tudni, mi az, amit pótolnia kell az egyesületnek.
Szintén nagyon fontos, hogy mindenhol legyenek meg az
elérhetőségek (telefonszámok, email címek stb.) az elnököknél, szövetségi képviselőknél, edzőknél.
A nevezési lap
5., 6., és a 7. pontjánál található egy nyilatkozat. Ezt abban az esetben kell kitölteni, amennyiben meggyőződtek arról, hogy az
ezen a linken elérhető adatbázisban szerepel a csapata neve mellett az, hogy megvan-e bírósági kivonat, az alapszabály és az aláírási címpéldány. Ha nincs benne az adatbázisban, az azt jelenti, hogy be kell szerezni és azt is le kell adni (még ha korábban egyszer már ez megtörtént).
Az
elektronikus ügyintéző kijelölése azt a célt szolgálná, hogy az MLSZ által üzemeltetett ADATBANK-hoz a csapat egyik, számítógéphez és internethez értő tagja hozzáférhessen.
A következő általános hiányosság az
APEH-igazolás meg nem léte. Ezt minden évben kötelező leadni és kilencven napnál nem lehet régebbi.
Az eddigi tapasztalatok szerinti utolsó hiányosság az, hogy az
edzői képesítések másolata sem kerül be. Pedig ez azt a célt szolgálná, hogy egy nagy adatbázisban ezt is összegezhetni lehetni, ezáltal nem kellene minden évben leadni, csak abban az esetben, ha a tréner magasabb képesítést szerzett.
Remélem, hogy hasznukra válik eme kis "kalauz"!